27.5.09

Gostovanje na Radiju Beograd 2

U ponedjeljak sam imao priliku biti gost u emisiji „Rečeno i prećutano“ voditeljice Dijane Ivanović na Radiju Beograd 2. Gosti su bili, u BiH zbog svojih ranijih stavova ne baš tako omiljeni, prof. dr. Darko Tanasković i muftija srbijanski Muhamed Jusufspahić. Temu emisije možete pogoditi i na osnovu pozvanih gostiju. Naravno, razgovarali smo o raskolu u Islamskoj zajednici u Srbiji, nedavnoj posjeti reisul-uleme Mustafe ef. Cerića Sandžaku, te kontraverznom saopštenju Ministarstva vjera Srbije. Ja sam pokušao predočiti raspoloženje koje vlada u najvećem dijelu bh javnosti koje se taj problem tiče...
Iako su se mogli čuti već poznati i u javnosti već ranije izneseni stavovi svih učesnika, razgovor je bio konstruktivan. Međutim, dojam koji sam ja stekao iz razgovora (u kojem nije učestvovao niko od predstavnika Mešihata IZ u Srbiji) je da će ovaj unutar-muslimanski sukob potrajati još dugo i da se on već sada pretvorio u još jedan zaleđeni balkanski konflikt, kakvih je na ovim prostorima sve više.